Σοβαρά τα προβλήματα εξυπηρέτησης του κοινού, καθυστερούν μεταξύ άλλων συντάξεις και λογαριασμοί
Σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτηση από το υποκατάστημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων αντιμετωπίζουν τις τελευταίες μέρες οι κάτοικοι της Γραβιάς και της ευρύτερης περιοχής.
Κι αυτό γιατί ο κορονοϊός ήρθε να αναδείξει σε πλήρη έκταση την αποψίλωση της υπηρεσίας από ανθρώπινο δυναμικό.
Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα στο υποκατάστημα ΕΛΤΑ της Γραβιάς είχαν απομείνει δύο υπάλληλοι, αποτέλεσμα της αποστελέχωσης του οργανισμού τους τελευταίους μήνες.
Οι δύο υπάλληλοι περιορίστηκαν σε έναν, μετά την απόσπαση του έτερου στο υποκατάστημα της Τιθορέας.
Ωστόσο, ο εναπομείνας υπάλληλος ενεπλάκη στις παρενέργειες του covid, καθώς τελεί σε καραντίνα δύο εβδομάδων. Για το σκοπό αυτό στο υποκατάστημα επανήλθε πρόσκαιρα ο υπάλληλος που είχε αποσπαστεί στην Τιθορέα, προκειμένου η Γραβιά να λειτουργήσει έστω και στοιχειωδώς.
Και πράγματι, το υποκατάστημα λειτουργεί στοιχειωδώς, για την ακρίβεια υπολειτουργεί. Ανοιχτό είναι για τρεις μέρες την εβδομάδα καια για δύο ώρες. Ειδικότερα, λειτουργεί μόνο Δευτέρα – Τρίτη – Παρασκευή από τις 7μιση έως τις 10 το πρωί.
Όπως είναι φυσικό, η υπολειτουργία αυτή έχει προκαλέσει πλείστα όσα προβλήματα στην εξυπηρέτηση του κοινού και στην κάλυψη βασικών αναγκών.
Έτσι, συντάξεις αποδίδονται με καθυστέρηση, λογαριασμοί πηγαίνουν στα νοικοκυριά μεταχρονολογημένοι, ενώ η καθυστέρηση στην παράδοση για πακέτα, δέματα και λοιπή αλληλογραφία αποτελούν τον κανόνα.