Σ το +35% έκλεισε ο τζίρος του 2020 για την εταιρεία με προϊόντα στέβιας Isostevia που εδρεύει στην πρωτευουσα της Βοιωτίας, Λιβαδειά! Παράλληλα η εταιρία προχωρά στην ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου καθώς πρόσφατα προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας σειράς με μπάρες δημητριακών με στέβια και χωρίς φοινικέλαιο.
Πρόκειται για μια <<οικογενειακή>> επιχείρηση που ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2013, στη Λιβαδειά από τον Αντώνη Παναγώτα, Μηχανολόγο Μηχανικό και τον αδερφό του Γιάννη Παναγώτα, Μαθηματικό. Η αρχή έγινε πριν από μερικά χρόνια, όταν τα δυο αδέρφια επισκεφτηκαν κάποιες πειραματικές καλλιέργειες στέβιας που έγιναν τότε στην Ελλάδα. Εκεί αμέσως κατάλαβαν πως το θαυματουργό αυτό φυτό θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων.
Μετά από μια διετή έρευνα, μέσα σε μία οικονομικά δύσκολη περίοδο για την χώρα, δημιουργείται η εταιρεία με κύρια δραστηριότητα το εμπόριο προϊόντων με στέβια. Η ανάγκη όμως για τη βελτίωση της ποιότητας αλλά και της γεύσης των προϊόντων με στέβια, με κύριο γνώμονα τη μέγιστη ικανοποίηση των καταναλωτών, οδήγησε στη δημιουργία της μοναδική συνταγής isostevia.Το 100% φυσικό γλυκαντικό isostevia έχει μηδέν θερμίδες και μηδενικό γλυκαιμικό δείκτη, ιδανικό να ικανοποιήσει τις ανάγκες όσων έχουν επιλέξει έναν υγιεινό τρόπο ζωής χωρίς ζάχαρη και τεχνητά γλυκαντικά. Η επιτυχία των προϊόντων μας οφείλεται στο γεγονός ότι καταναλώνονται όχι μόνο για λόγους υγείας σαν να είναι φάρμακο, αλλά τα προτιμάει το κοινό μας γιατί είναι πιο ποιοτικά και πιο νόστιμα από τα αντίστοιχα προϊόντα ζάχαρης.Ηδη η Βοιωτική εταιρια …συλλέγει πολλά βραβεια για την ποιότητα των προιόντων της! Το ίδιο φιλοδοξεί να πετυχει και με το νέο προιόν της
«Πρόκειται για ένα προϊόν που εντάσσεται στην κατηγορία των healthy snacks», λέει στο FOODReporter ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αντώνης Παναγώτας, και συνεχίζει : «Σε πρώτη φάση αναμένεται να γίνει η τοποθέτησή τους στο κανάλι της μικρής λιανικής και σε δεύτερο χρόνο θα εξετάσουμε την πρόσβαση σε μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ». Την ίδια στιγμή, μέσα στους επόμενους μήνες σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το Isostevia liquid σε νέα ανανεωμένη συσκευασία από ανακυκλωμένα υλικά, η οποία θα επιτρέπει στον καταναλωτή να την ανοιγοκλείνει με τη χρήση του ενός χεριού.
Αν και το 2020 υπήρξε μια ιδιαίτερη χρονιά λόγω των συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού, η εταιρεία με έδρα τη Λιβαδεια είδε τον τζίρο της να κλείνει με θετικό πρόσημο και άνοδο 35%. Οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ -έχει παρουσία στις μεγαλύτερες εγχώριες αλυσίδες- αποτέλεσαν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, καθώς σύμφωνα με τον κ. Παναγώτα οι καταναλωτές είχαν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους για να αναζητήσουν νέα προϊόντα. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η δυναμική που καταγράφει τα τελευταία χρόνια η τάση για πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων, καθώς και η προσπάθεια περιορισμού της ζάχαρης. Με αιχμή του δόρατος την κρυσταλλική στέβια Isostevia can των 250 γρ., ανέπτυξε μια σειρά από συνεργασίες με ζαχαροπλαστεία όπως για παράδειγμα τα Slim Bites, φούρνους και ξενοδοχεία. Παράλληλα, προμηθεύει με στέβια περίπου 30 εταιρείες τροφίμων.
Αντιθετα με το εσωτερικό, η υγειονομική κρίση περιόρισε σε κάποιο βαθμό την αυξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία αντιπροσωπεύει αυτή την στιγμή το 15% του τζίρου της, ένα ποσοστό το οποίο θα ήταν σύμφωνα με τον κ. Παναγώτα μεγαλύτερο εάν δεν είχε ξεσπάσει η πανδημία του κορονοϊού. «Παρότι η υγειονομική κρίση μας πήγε πίσω στο συγκεκριμένο κομμάτι, ωστόσο στην παρούσα φάση εξάγουμε σε Γερμανία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία και Αγγλία», καταλήγει ο επικεφαλής της επιχείρησης