Υ πογράφηκε η πρώτη συμπληρωματική σύμβαση σχετικά με τα έργα που απομένουν για την περάτωση της υποδομής αλλά και των εγκαταστάσεων στο κτιριακό σκέλος στη σιδηροδρομική σύνδεση Τιθορέας-Δομοκού.
Επιπλέον, η σύμβαση συμπεριλαμβάνει και την υλοποίηση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης.
Με τον τρόπο αυτό η νέα γραμμή θωρακίζεται από ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως συνέβη πριν λίγους μηνες με τον “Ιανό”.
Για το ζήτημα αυτό ενημέρωσε τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής κι Εμπορίου της Βουλής αναφορικά με τις εργασίες ολοκλήρωσης του έργου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Η ανατομία του έργου
Ειδικότερα, το συγκεκριμένο έργο, αποτελείται από δύο τμήματα. Το πρώτο μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας και Λιανοκλαδίου μήκους 54 χιλιομέτρων και το δεύτερο μεταξύ των Σταθμών Λιανοκλαδίου και Δομοκού μήκους 52 χιλιομέτρων. Κατά μήκος αυτής της γραμμής συναντώνται: πέντε Σιδηροδρομικοί Σταθμοί στους οικισμούς Τιθορέας, Μώλου, Λιανοκλαδίου, Άγιου Στεφάνου (περιοχή Ξυνιάδας) και Δομοκού, δύο Σιδηροδρομικές Στάσεις στις Αγγείες και τον οικισμό Θαυμακού, και δύο δίδυμες σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος.
Οι κατηγορίες συμπληρωματικών έργων αφορούν:
– Την αντιπλημμυρική θωράκιση της γραμμής, η οποία κρίνεται ακόμη πιο επιτακτική μετά και το φαινόμενο του Ιανού, που προκάλεσε σημαντικές ζημιές στο κομμάτι της γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι τη σήραγγα Όθρυς.
– Την υποχρεωτική εφαρμογή των νέων τεχνικών προδιαγραφών διαλειτουργικότητας και
– Την υποχρεωτική εφαρμογή νέων προδιαγραφών του ΑΔΜΗΕ για τους σταθμούς τις ηλεκτροκίνησης.