• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Πέμπτη, 12 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Άρθρα και απόψεις

ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες εξοικονόμησαν €350 από προσφορές και εκπτώσεις το 2020

17 Μαρτίου, 2021
σε Άρθρα και απόψεις
0 0
0
lianemporio_iparnassos
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πέρυσι το καλοκαίρι ένας γνωστός δημοσιογράφος μεγάλης ημερήσιας εφημερίδας των Αθηνών έλεγε σε ομήγυρη στην παραλία τη Ιτέας όπου έκανε διακοπές, ότι εδώ και χρόνια ο ίδιος και η γυναίκα του έχουν ως …<<χόμπυ>> την αξιοποίηση όλων των προσφορών, κουπονιών κλπ Super Market και άλλων καταστημάτων όχι ευκαιριακά αλλά σε συστηματική ετήσια βάση.

<<Με χαρτί και μολύβι, στο τέλος του έτους διαπιστώσαμε ότι κάθε χρόνο έχουμε κέρδος στα λεγόμενα οικιακά έξοδα πάνω από 20%!!!>> . Και αν μάλιστα είσαι προσεκτικός – διότι το …<<χόμπι>> θέλει και έναν στοιχειώδη προγραμματισμό για να μην έχεις πολλά αποθέματα- το κέρδος μπορεί να μεγαλώσει κι άλλο! Παραδέχεται ωστόσο ότι ένα αρνητικό είναι ότι για να <<καλύπτεται>. Όλες τις αναγκαίες αγορές, πρέπει να κάνει κύκλο σε 5-6 σούπερ μαρκετ…

Την τάση αυτή επιβεβαίωσε παριστάμενο πρώην στέλεχος Super Market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που τώρα ζει στην γειτονική Βοιωτία : <Πρέπει να σας πω ότι καταναλωτές αυτής της κατηγορίας – όχι ευκαιριακοί- είναι αρκετοί. Μάλιστα μου έχει κάνει εντύπωση ότι αρκετοί είναι άντρες, αν και συγκριτικά οι πελάτισσες είναι περισσότερες>>…

Τις συζητήσεις αυτές θυμηθήκαμε όταν είδαμε τις προάλλες τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ 2014-2021 :

Όλο και περισσότερο οι Έλληνες κυνηγούν τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερμάρκετ μέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών, Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 13%, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη .

Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος σε πάνω από 350 ευρώ ετησίως για το 2020, με τη μέση ετήσια εξοικονόμηση τα τελευταία χρόνια να είναι πάνω από 300 ευρώ. Η αξία αυτή είναι σταθερή σε ετήσια βάση την τελευταία 5ετία με εξαίρεση το 2016. Συνολικά η μέση εξοικονόμηση ανά νοικοκυριό εκτιμάται σε περίπου 2.100 ευρώ για την εξεταζόμενη περίοδο, επισημαίνεται στην παρουσίαση του Foodreport.

Οι απόψεις των καταναλωτών γύρω από τις προσφορές δείχνουν μία σταδιακή αλλαγή. Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ το 2017 το 74% των ερωτώμενων κυνηγούσε τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σουπερμάρκετ, αυτό το ποσοστό το 2020 έχει διαμορφωθεί σε 20%. Παράλληλα, μειώνεται και η επίδραση που έχουν οι προσφορές και οι εκπτώσεις στην επιλογή καταστήματος. Το ποσοστό των καταναλωτών που επίλεγε κατάστημα με κύριο λόγο τις προσφορές έχει μειωθεί από 63% το 2017 σε 44% το 2020.

Χαρακτηριστικό του βαθμού υιοθέτησης προσφορών από τον καταναλωτή είναι το γεγονός ότι το 47% του κοινού δηλώνει ότι προτιμάει περισσότερες προσφορές, παρά χαμηλές τιμές. Σε σχέση με τις πηγές πληροφόρησης για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, , τα κύρια κανάλια είναι τα ενημερωτικά φυλλάδια με 53%, η τηλεόραση με 46% και το διαδίκτυο με 29%.

ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις
  • Εκλογές ΟΤΑ 2023

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση