Την ομόφωνη στήριξή του εξέφρασε το δημοτικό συμβούλιο Αμφίκλειας-Ελάτειας στην αναγκαιότητα υλοποίησης του “διαγώνιου” οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίριο κατά τη συνεδρίαση που έλαβε χώρα μέσω τηλεδιάσκεψη τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου, προσθέτοντας έτσι μια ακόμα συμβολή στην διεκδίκηση του ζωτικού αυτού έργου για τη Φωκίδα όσο και για την ευρύτερη περιοχή.
“Ο Διαγώνιος άξονας αποτελεί μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης. Σήμερα, η απόσταση Πάτρας – Λαμίας είναι 185 χλμ και με την κατασκευή του διαγώνιου άξονα, θα μειωθεί στα 160 χλμ., ενώ το ταξίδι θα μειωθεί από 3 ώρες σήμερα σε 1,5 ώρα στο μέλλον. Μια τέτοια σύνδεση μεταξύ ανατολικού και δυτικού άξονα, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές της χώρας καθώς θα λειτουργούσε ως ένα τεράστιο bypass απορροφώντας κίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς την Δυτική Ελλάδα, δημιουργώντας νέα περιθώρια ανάπτυξης της κίνησης ακόμα και για την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που πλέον θα λειτουργούσε ως είσοδος/έξοδος σε 3 οδικούς άξονες.
Η υφιστάμενη Ε.Ο. Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο εξυπηρετεί μεγάλο φόρτο τοπικών μετακινήσεων αλλά και διερχόμενων μετακινήσεων από την κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της δυτικής και νότιας χώρας καθώς αποτελεί συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιόνιας οδού”, ανέφερε μεταξύ άλλων εισηγούμενος το θέμα ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αμφίκλειας-Ελάτειας, Κώστας Τσιάμης, τονίζοντας επιπλέον πως με την υλοποίησή του θα επιτευχθούν η βελτίωση της οδικής ασφάλειας, σημαντική μείωση του απαιτούμενου χρόνου της διαδρομής από Πάτρα και το Αντίρριο έως τη Λαμία, αλλά και σημαντική μείωση της απόστασης και του χρόνου διαδρομής για τους χρήστες με προέλευση της Νοτιοδυτική Ελλάδα και προορισμό την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, η παράκαμψη των υφιστάμενων πόλεων και οικισμών, η οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται ο άξονας, η διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου σε χρόνους που σήμερα μοιάζουν απαγορευτικοί, καθώς και η τουριστική ανάπτυξη των βόρειων παραλιών του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου.