• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Τετάρτη, 18 Μαΐου, 2022
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
Argyriou_winery_Adv
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Φωκίδα Δήμος Δελφών

Πιέζει για τη διαγώνιο” ο Δήμος Δελφών!

Τη λήψη απόφασης σχετικά με την κατασκευή του Διαγώνιου Άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο συζητά στη συνεδρίαση της Τρίτης το δημοτικό συμβούλιο Δελφών. Η εισήγηση του Δημάρχου, Παναγιώτη Ταγκαλή, αναλυτικά

23 Ιανουαρίου, 2021
σε Δήμος Δελφών
0 0
0
Αύριο η ανάδειξη μειοδότη για το “Γραβιά-Βάριανη”
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
ADVERTISEMENT

Η ιδέα για την κατασκευή αυτού του οδικού άξονα χρονολογείται από παλιά στις αρχές της δεκαετίας του  ́70.

Το έργο εντάσσεται στον άξονα της Ε.Ο. Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο που αποτελεί τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65» ενώνει την ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό, αφορά δε την βελτίωση της υφιστάμενης οδού και νέα χάραξη. Προβλέπεται αναβάθμιση της υφιστάμενης Ε.Ο. με ταχύτητα σχεδίασης Ve= 80 km/h και περιλαμβάνει παράπλευρο δίκτυο, ισόπεδους κόμβους, τεχνικά έργα (γέφυρες, τοίχους αντιστήριξης, σήραγγες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις, οχετούς).

Ο Διαγώνιος άξονας «ΛΑΜΙΑ – ΙΤΕΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ» αποτελεί μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης.

Σήμερα, η απόσταση Πάτρας – Λαμίας είναι 185 χλμ και με την κατασκευή του διαγώνιου άξονα, θα μειωθεί στα 160 χλμ., ενώ το ταξίδι θα μειωθεί από 3 ώρες σήμερα σε 1,5 ώρα στο μέλλον. Μια τέτοια σύνδεση μεταξύ ανατολικού και δυτικού άξονα, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές της χώρας καθώς θα λειτουργούσε ως ένα τεράστιο bypass απορροφώντας κίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς την Δυτική Ελλάδα, δημιουργώντας νέα περιθώρια ανάπτυξης της κίνησης ακόμα και για την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που πλέον θα λειτουργούσε ως είσοδος/έξοδος σε 3 οδικούς άξονες.

Η υφιστάμενη Ε.Ο. Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο εξυπηρετεί μεγάλο φόρτο τοπικών μετακινήσεων αλλά και διερχόμενων μετακινήσεων από την κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της δυτικής και νότιας χώρας καθώς αποτελεί συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιόνιας οδού.

Με την αναβάθμιση αυτή επιτυγχάνεται :

Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Επισημαίνεται ότι στο τμήμα Μπράλος –Άμφισσα – Ιτέα, κινείται ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό βαρέων οχημάτων λόγω των μεταλλείων του βωξίτη στον Παρνασσό.

Σημαντική μείωση του απαιτούμενου χρόνου της διαδρομής από Πάτρα και το Αντίρριο έως τη Λαμία, αλλά και σημαντική μείωση της απόστασης και του χρόνου διαδρομής για τους χρήστες με προέλευση της Νοτιοδυτική Ελλάδα και προορισμό την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα (Κεντρική Στερεά, Θεσσαλία, Κεντρική Μακεδονία) και αντίστροφα.

Η παράκαμψη των υφιστάμενων πόλεων και οικισμών.

Η οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται ο άξονας.

Η διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου σε χρόνους που σήμερα μοιάζουν απαγορευτικοί.

Η τουριστική ανάπτυξη των βόρειων παραλιών του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου.

Η Μελέτη του έργου με τίτλο “Μελέτη βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο”, αναφέρεται σε δύο αυτοτελή τμήματα παρέμβασης :

Το πρώτο τμήμα Μπράλος – Άμφισσα, αποτελεί τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε- 65», και αφορά βελτίωση της υφιστάμενης οδού και νέα χάραξη. Έχει αφετηρία που βρίσκεται επί της υφιστάμενης Ε.Ο. πριν τον οικισμό του Μπράλου και πέρας επί της υφιστάμενης οδού μετά την Τ.Κ. Ελαιώνα. Επιπλέον, περιλαμβάνει παράπλευρο δίκτυο, ισόπεδους κόμβους, τεχνικά έργα (γέφυρες, τοίχους αντιστήριξης, σήραγγες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις, οχετούς).

‘Έχει ολοκληρωμένες, εγκεκριμένες και παραληφθείσες από το Υπουργείο μελέτες και Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο) με ΑΔΑ: ΒΙΕΕΟ-ΑΕΠ σε ισχύ (από 21/02/2014).

 Το δεύτερο τμήμα Ιτέα-Αντίρριο, του οποίου το συνολικό μήκος είναι 47,39 χλμ. αντί 55 χλμ, της υφιστάμενης οδού και το πλάτος οδοστρώματος 11 μ., με ΛΕΑ. Χωρίζεται σε τρία υποτμήματα α) «Άμφισσα (ισόπεδος κόμβος προς Δελφούς), ισόπεδοι κόμβοι Ιτέα – Γαλαξίδι – Άγιοι Πάντες – Ερατεινή – Άγιος Νικόλαος», μήκους 47,39 χλμ. β) Το τμήμα «Ιτέα – Γαλαξίδι» μήκους 13 χλμ. και εκτιμώμενου κόστους κατασκευής περίπου 60 εκατ. ευρώ (με Φ.Π.Α., απαλλοτριώσεις) και γ) το τμήμα « Άγιος Νικόλαος – Αντίρριο».

Έχει ολοκληρωμένες, εγκεκριμένες και παραληφθείσες από το Υπουργείο μελέτες και Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο) με ΑΔΑ: Β4340-ΞΒΨ σε ισχύ (από 05/10/2012)

 

Ετικέτες: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση

Like us on Facebook

Plugin Install : Widget Tab Post needs JNews - View Counter to be installed
  • Δημοφιλή
  • Σχολιασμένα
  • Τελευταία
“Πολλά τα λεφτά της ανακεφαλαιοποίησης για να περιφρονείται η Αλίαρτος”!

Η Γιώτα Πούλου για την εκλογή Προέδρου και Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ – Π Σ

18 Μαΐου, 2022
ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ: ΄΄Ο ρόλος της μαίας στο σύγχρονο τρόπο ζωής της γυναίκας “

ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ: ΄΄Ο ρόλος της μαίας στο σύγχρονο τρόπο ζωής της γυναίκας “

18 Μαΐου, 2022
Τέσσερις Γαλάζιες Σημαίες σε παραλίες του Δήμου Δελφών για το 2022

Τέσσερις Γαλάζιες Σημαίες σε παραλίες του Δήμου Δελφών για το 2022

18 Μαΐου, 2022
2022 Καλοκαίρι στη βιβλιοθήκη

2022 Καλοκαίρι στη βιβλιοθήκη

18 Μαΐου, 2022
«Όλοι μαζί – όλοι ίσοι»: Εκδήλωση για τα άτομα με αναπηρία στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας

«Όλοι μαζί – όλοι ίσοι»: Εκδήλωση για τα άτομα με αναπηρία στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας

18 Μαΐου, 2022
Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική Απορρήτου.