• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Στερεά

Κίνδυνος αναστολής για ΔΙΕΚ της Στερεάς!

Στόχος της παρέμβασης είναι να καταστεί σαφής η αναγκαιότητα συνέχισης λειτουργίας των δομών αυτών

8 Δεκεμβρίου, 2020
σε Στερεά
0 0
0
IEK_Amfissa
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δελτίο Τύπου από τον Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας και Αθλητισμού Στερεάς Ελλάδας, Κωνσταντίνο Γαλάνη

Με επιστολή προς την αρμόδια Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, παρεμβαίνει ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας και Αθλητισμού, κ. Κώστας Γαλάνης, στο ζήτημα που προκύπτει αναφορικά με τα ΔΙΕΚ ΚΑΡΥΣΤΟΥ, ΙΣΤΙΑΙΑΣ, ΑΜΦΙΣΣΑΣ, ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ, των οποίων η λειτουργία   ενδέχεται να ανασταλεί, σε βάθος διετίας, λόγω της χαμηλής δυναμικότητας τους (4 – 5 Ειδικότητες και 70 – 80 καταρτιζόμενοι ανά έτος) δυνάμει των διατάξεων του τεθέντος σε δημόσια διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας. 

Στόχος της παρέμβασης είναι να καταστεί σαφής η αναγκαιότητα συνέχισης λειτουργίας των εν λόγω δομών, ώστε να ενισχυθεί η τοπική αγορά εργασίας και η τοπική κοινωνία εν γένει και να καλυφθεί η ανάγκη εκπαίδευσης και κατάρτισης των συμπολιτών μας, των οποίων η μετακίνηση προς τα αστικά κέντρα καθίσταται δυσχερής λόγω των χιλιομετρικών αποστάσεων και της ιδιαίτερης γεωγραφικής κατανομής της Περιφέρειας.

Αναλυτικά, η επιστολή του κ. Κώστα Γαλάνη έχει ως εξής:

«Αξιότιμη κ. Υπουργέ, 

Αναφορικά με το εν θέματι σχέδιο νόμου που τέθηκε υπό δημόσια διαβούλευση, παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω προτάσεις/επισημάνσεις σχετικά με τους όρους και διαδικασίες ίδρυσης των Ι.Ε.Κ., όπως αποτυπώνονται στο άρθρο 23 του σχεδίου νόμου. 

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 23 αναφέρονται τα εξής:

   “Τα δημόσια Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τα οποία κατά τη λήξη δύο (2) συνεχόμενων ετών κατάρτισης από το έτος κατάρτισης 2020-2021 και εφεξής, έχουν συνολικό κατ’ έτος αριθμό φοιτούντων/καταρτιζομένων που δεν υπερβαίνει τους εκατό (100), τίθενται σε αναστολή λειτουργίας ή συγχωνεύονται με άλλα δημόσια Ι.Ε.Κ.

Ειδικώς, δημόσια Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε απομακρυσμένες και παραμεθόριες περιοχές, δύναται να λειτουργούν με συνολικό κατ’ έτος αριθμό φοιτούντων/καταρτιζόμενων μικρότερο των εκατό (100).”

Βάσει των ανωτέρω προκύπτει ένα ζήτημα που προκαλεί έντονη ανησυχία σε περιφερειακό επίπεδο, καθώς εάν εν τέλει θεσμοθετηθούν ως έχουν, θα έχουν ως αποτέλεσμα – σε βάθος διετίας- την αναστολή λειτουργίας των ΔΙΕΚ ΚΑΡΥΣΤΟΥ, ΙΣΤΙΑΙΑΣ, ΑΜΦΙΣΣΑΣ, ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ, τα οποία είναι χαμηλής δυναμικότητας (4 – 5 Ειδικότητες και 70 – 80 καταρτιζόμενοι ανά έτος).

Επιπλέον, η δυνατότητα λειτουργίας δημοσίων Ι.Ε.Κ. με αριθμό καταρτιζόμενων μικρότερο των 100, σε απομακρυσμένες /παραμεθόριες περιοχές, δεν δύναται να θεωρηθεί ότι καταλαμβάνει τα ΔΙΕΚ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, καθώς αφορά κυρίως ακριτικές περιοχές και νησιά.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω και ειδικότερα:

  • της ιδιαίτερης γεωγραφικής κατανομής της Περιφέρειας εν γένει, 
  • της επιτακτική ανάγκης για εκπαίδευση και κατάρτιση των συμπολιτών μας που δεν έχουν την δυνατότητα μετακίνησης προς τα αστικά κέντρα, λόγω των χιλιομετρικών αποστάσεων,
  • της επιμέρους ανάγκης εκπαίδευσης και κατάρτισης σε ειδικότητες με άμεση ζήτηση στην τοπική αγορά εργασίας (πχ. Λουτροθεραπεία, Αγροτουρισμός, Δασική προστασία, Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας),

προκύπτει η αναγκαιότητα ύπαρξης των εν λόγω δομών και γι αυτό το λόγο, παρακαλούμε όπως εξετάσετε την εξής πρόταση:

Άρθρο 23

Όροι και διαδικασίες ίδρυσης των Ι.Ε.Κ

• Να μην είναι ο αριθμός των μαθητών μοναδικό κριτήριο, αλλά και ο αριθμός των τμημάτων (ειδικοτήτων) και η αναλογία με τον πληθυσμό της καλυπτόμενης περιοχής. 

•Το γενικό όριο του αριθμού φοιτούντων/καταρτιζομένων να γίνει 75.

Ευελπιστούμε όπως ανταποκριθείτε στο αίτημά μας.

 

Ετικέτες: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις
  • Εκλογές ΟΤΑ 2023

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση