Ως γνωστόν, ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ιδιαίτερα επιρρεπής σε θερμοκρασιακές μεταβολές άνω των δέκα βαθμών Κελσίου,ιδιαίτερα οι μεγάλες ηλικίες. Στην περίπτωση που η εξωτερική θερμοκρασία ξεπερνάει τους 40 βαθμούς Κελσίου στον ήλιο, φαινόμενο σύνηθες στην χώρας μας, η μείωση της θερμοκρασίας στην καμπίνα θα πρέπει να γίνει σταδιακά και όχι απότομα, καθώς ο κίνδυνος θερμικού σοκ είναι μεγάλος.
Κάτι ανάλογο ισχύει και στην περίπτωση που πλησιάζουμε στον προορισμό μας. Φανταστείτε εάν από τους 22-24 βαθμούς του εσωτερικού του αυτοκινήτου σας, ανοίξετε την πόρτα και βγείτε απότομα στους 40, το πόσο θα ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας. Ειδικά τα παιδιά και τα άτομα τρίτης ηλικίας, είναι πολύ πιο ευαίσθητα, αφού ο οργανισμός τους προσαρμόζεται πιο δύσκολα σε τέτοιες καταστάσεις. Γι’ αυτό, λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, θα πρέπει να αυξήσουμε σταδιακά τη θερμοκρασία στο εσωτερικό, ώστε να αποφύγουμε την απότομη έκθεσή μας στο θερμό περιβάλλον.
Μπορεί ο δροσερός αέρας των αεραγωγών να μας ευχαριστεί, όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κατευθύνουμε το ρεύμα τους επάνω μας, αφού ο κίνδυνος ψύξης είναι άμεσος. Η προτεινόμενη λύση είναι να κατευθύνουμε πάντοτε τον ψυχρό ρεύμα προς την οροφή του αυτοκινήτου, όπου συσσωρεύεται ο θερμός αέρας.
Η πτώση της θερμοκρασίας θα έρθει σταδιακά. Για να αυξήσουμε την απόδοση του κλιματιστικού συστήματος, θα πρέπει να έχουμε σε ισχύ την εσωτερική ανακύκλωση του αέρα. Με αυτό τον τρόπο, ο μηχανισμός δεν καταναλώνει πρόσθετο έργο, αφού απλώς διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του ήδη ψυχρού αέρα. Προσοχή όμως, η ανακύκλωση δεν πρέπει να κρατήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα γιατί το οξυγόνο που περιέχει η καμπίνα εξαντλείται. Η προτιμότερη μέθοδος-ειδικά στα μεγάλα ταξίδια-είναι η εξής:
Όταν δημιουργηθεί η κατάλληλη θερμοκρασία στο εσωτερικό να απενεργοποιήσετε την ανακύκλωση, ώστε η καμπίνα να τροφοδοτείται με φρέσκο αέρα. Η ανακύκλωση είναι επιβεβλημένη όταν οι εξωτερικές συνθήκες είναι δύσκολες (π.χ. πίσω από ένα φορτηγό που «καπνίζει», σε έναν δρόμο με δυσοσμίες κ.τ.λ.), ώστε αυτές να μην περάσουν στο εσωτερικό.
Λειτουργήστε το air Condition όχι σε μεγάλες θερμοκρασίες ψύχους 17-18 , εν μέσω καύσωνα, αλλά εξισορρόπησης των θερμοκρασιών.



© 2020 - 2021 | Designed with 💗 by