• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Ελλάδα

  Εν  μέσω  ΤΕΜΠΩΝ  εν μέσω  ΝΕΦΩΝ 

17 Μαρτίου, 2023
σε Ελλάδα
0 0
0
  Εν  μέσω  ΤΕΜΠΩΝ  εν μέσω  ΝΕΦΩΝ 
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
ADVERTISEMENT

Του Τάκη Ιατρόπουλου

Εν τέλει εν μέσω λυγμών και μάλιστα προδιαγεγραμμένων  αφού όσοι έχασαν τη ζωή τους εκεί, νέοι άνθρωποι στη συντριπτική τους πλειοψηφία, παραδόθηκαν ως αμνοί  στο αδηφάγο Μολώχ  που στο σιδηρόδρομο ενσαρκώνουν ασύδοτοι εργολάβοι  και ένα κακόηθες μελάνωμα, πολύ χειρότερο απ’ αυτό του Αλκαίου που συνιστούν οι κομματικοί εσμοί , που εναλλάσσονται κάθε τόσο σκυλεύοντας η τελευταία ότι  άφησε η προηγούμενη. 

Με  την  έννοια αυτή  αυτό το άρθρο  αποτελεί συνέχεια  του  « Μ΄ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΚΑΙ  ΝΟΒΑΡΤΙ» όπου προσπαθούσα να εξηγήσω πως η καταστροφή στο Μάτι  και  η διαχείριση της ιστορίας της ΝΟΒΑΡΤΙ , δεν είναι ασφαλή πολιτικά υλικά για καμία σοβαρή κυβέρνηση.

Δηλαδή τι θα γίνει τώρα?

Η λογική του παραλόγου που κατέχει μεγάλο μέρος της πολιτικής μας σκηνής  λέει να καταργήσουμε τις εκλογές , όχι ότι βγαίνει τίποτα και μ’ αυτές, αφού τα κόμματα εναλλάσσονται ούτως ή άλλως, ύστερα από μεγάλες καταστροφές με πολλούς νεκρούς.

Λοιπόν τι να έγινε άραγε στα Τέμπη που κοντεύει να κατοχυρωθεί στο συλλογικό μας υποσυνείδητο  σαν χώρος τραγωδίας?

 Όταν οι κάτοικοι των αφρικανικών χωριών θέλουν να προστατέψουν τις σοδειές τους  από τους ελέφαντες, τους πλησιάζουν νύχτα κόβοντας τους τένοντές τους. Το ζώο γονατίζει μόνιμα , αν και μπορεί να τρέφεται, πεθαίνει. Αυτό ακριβώς έκανε ο νόμος Ρέππα το 2010.

Κατάργησε όλα τα κανονιστικά πλαίσια, του ΟΣΕ παραδίδοντας  σαν άμορφη μάζα προς νομή, κατοχή και χρήση μια εταιρεία γίγαντα, στη πλέον δύσοσμη ομάδα οικονομικών συμφερόντων που ανέδειξε η πατρίδα μας, δυστυχώς μέσω της πολιτικής  και  των κομμάτων της, για να είμαστε ακριβείς. Κατέρρευσαν όλοι οι κανονισμοί  μηδέ εξαιρουμένων και αυτών της εκπαίδευσης.

Ενημερώνω πως ο Σιδηρόδρομος διέθετε πλαίσιο κανονισμών για τις περισσότερες ειδικότητες αιχμής, σταθμαρχών , μηχανοδηγών, τεχνικών, αμαξοστοιχιών κλπ. Κυρωμένων από το κοινοβούλιο, από τις αρχές του περασμένου αιώνα!!!! Πολύμηνες εκπαιδεύσεις και παραμονή ετών σε θέσεις βοηθών. Για την ιστορία αναφέρω πως όταν χαρακτήρισε η Π. Ο. Σιδηροδρομικών το νόμο Ρέππα ολοκληρωτικό κατασκεύασμα, ο υπεύθυνος μεταφορών της ΕΕ  ΚΑΝΤΟR  συγκατάνευσε… Ο γράφων ήταν παρών..  Επομένως  σε  έναν άλλον  σιδηρόδρομο ο τραγικός σταθμάρχης Β.Σ. θα ήταν αδύνατο να βρίσκεται στη θέση αυτή.

  Σ΄  ότι αφορά τις πολιτικές  ευθύνες , κανείς τη τελευταία δεκαετία που θήτευσε στο ΟΣΕ ή στο υπουργείο υποδομών δε μπορεί να βγάλει την ουρά του απ΄ έξω. Εντάξει , ο κ. Καραμανλής ήταν αλλού. Άλλωστε αν του αφαιρέσει κανείς το όνομα δε μένει και τίποτα. Αν ο κ. Μητσοτάκης τον αποσύρει θα έχει κάνει κάτι… αν μπορεί βεβαίως.. Ομοίως ο κ. Τσίπρας  πρέπει να πράξει αναλόγως  με τον κ. Σπίρτζη, στον οποίο δε μπορεί να φορτώσει κανείς  το τραγικό συμβάν αλλά σχεδόν πέντε χρόνια υπουργός μεταφορών, έπρεπε να είχε καθαρίσει συνολικά το ζήτημα της  τηλεδιοίκησης  γιατί σαν μηχανικός και πρώην πρόεδρος ΤΕΕ δεν έχει απλά επίγνωση των συμβάσεων αλλά γνωρίζει  «που γεννά η κότα..»

Κατά τα άλλα σε κάθε τραγωδία το τελευταίο μέρος είναι η κάθαρση. Αν ισχύουν οι δηλώσεις του κ. Γεραπετρίτη  που πριν από λίγο  άκουσα, τότε « τα νταούλια στο Χαρβάτι κι ΄ ο χορός στα Μέγαρα».

Η μόνη εγγύηση για ασφαλή κίνηση τρένου είναι οι κανονισμοί και η πιστή τήρησή τους από ένα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και ο μόνιμος έλεγχος. Όσοι μπλέχτηκαν με το τρένο τα τελευταία πολλά χρόνια , τα έκαναν θάλασσα. Πιάσαμε τα 15 δις.

Και ακόμα δεν τελείωσε η ΠΑΘΕ, όταν η Σερβία θέλει 2.2 δις για πλήρη εκσυγχρονισμό ώστε να αποτελέσει μέρος του άξονα Θεσσαλονίκη- Μόναχο. Αυτή η ξεφτίλα μέχρι που θα φτάσει?

Τάκης Ιατρόπουλος

 iatpan@hotmail.com    

Ετικέτες: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση
Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική Απορρήτου.