• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Τρίτη, 21 Μαρτίου, 2023
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Βοιωτία

“Κοινωνική και εκπαιδευτική ανάγκη η ουσιαστική λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου”

4 Ιουλίου, 2022
σε Βοιωτία
0 0
0
“Προμελετημένη απαξίωση του e-ΕΦΚΑ από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη” (video)
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
ADVERTISEMENT

Σ ε ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κ. Ν. Κεραμέως, σε σχέση με την ανάγκη ουσιαστικής λειτουργίας του κρίσιμου θεσμού του Ολοήμερου Σχολείου προχώρησε ο βουλευτής Βοιωτίας του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Γιώργος Μουλκιώτης, μαζί με άλλους συναδέλφους του.

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ, αλλά και στις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου (ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ιαπωνία), υπάρχει διευρυμένη παραμονή των μαθητών στα σχολεία, όπου λειτουργούν προγράμματα ανάπτυξης της κριτικής σκέψης, ανάπτυξης δεξιοτήτων και καλλιέργειας θετικών στάσεων. Και αυτό γιατί η διευρυμένη παραμονή των μαθητών, που απασχολούνται με συγκεκριμένα παιδαγωγικά προγράμματα, έχει αποδειχθεί από έρευνες ότι βοηθά τους μαθητές να διευρύνουν τις γνωστικές, συναισθηματικές, πολιτιστικές και κοινωνικές τους ικανότητες και παράλληλα εξυπηρετούν και κοινωνικές ανάγκες, λόγω του συνήθως παρατεταμένου εργασιακού ωραρίου των γονέων των μικρών μαθητών.

Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι η πρώτη προσπάθεια διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έγινε πριν από 25 περίπου χρόνια – επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ – ενώ το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) ξεκίνησε να υλοποιείται από το σχολικό έτος 2010-11 – πάλι επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.

Ωστόσο, όπως τονίζεται στην ερώτηση, τόσο η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (2015-2019), όσο και η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, τα τελευταία τρία χρόνια, απέτυχαν να στηρίξουν και να διευρύνουν τον κρίσιμο αυτό θεσμό, με αποτέλεσμα αυτός να διολισθαίνει ολοένα και περισσότερο στη λογική του «παιδοφυλακτηρίου», χωρίς προϋποθέσεις εβδομαδιαίων ωρών και συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους.

Οι δε πρόσφατες ανακοινώσεις του κ. Μητσοτάκη και της αρμόδιας Υπουργού περί αύξησης της παραμονής των μαθητών των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών, για τα μισά περίπου σχολεία της χώρας, μέχρι τις 17:30 ή τις 18:00 από το νέο σχολικό έτος, χωρίς καμία άλλη πληροφόρηση για το περιεχόμενο των ωρολογίων προγραμμάτων και τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου, περισσότερο αποδίδονται σε προεκλογικό «άγχος» και προσπάθεια ψηφοθηρίας, παρά παραπέμπουν σε κάποια ουσιαστική τομή, σε σχέση με τον θεσμό.

Κατόπιν αυτών, ερωτάται η αρμόδια Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων:

  • Ποιος επιστημονικός φορέας εισηγήθηκε την επέκταση της λειτουργίας του ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου και με ποιο ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών;
  • Γιατί η κυβέρνηση δεν έχει επαναφέρει, τρία χρόνια τώρα, το επιτυχημένο και αξιολογημένο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο με πρόγραμμα ΕΑΕΠ;
  • Θα προβλέψει να υπάρξουν συγκεκριμένα προγράμματα στο απογευματινό πρόγραμμα προαιρετικής παραμονής 14.00-17.30 ή 18.00;
  • Είναι στις προθέσεις της η επαναφορά του θεσμού του Υπεύθυνου Ολοήμερου και η δημιουργία των αντίστοιχων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών;
  • Ποιο είναι το κόστος λειτουργίας και ποιες οι πηγές χρηματοδότησης του όλου προγράμματος;
ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση
Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis Aegean_Kopanakis
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική Απορρήτου.