«Επί των δικών μας ημερών, κ. Υπουργέ, από τον Μπράλο περνούσαν 16 τρένα, ενώ επί των δικών σας ημερών, για ένα χρόνο δεν περνούσε κανένα και τώρα περνούν μόλις 4. Επί των δικών μας ημερών τα δρομολόγια στο Λιανοκλάδι – Στυλίδα ξεκινούσαν στις 5 το πρωί και τελείωναν στις 11 το βράδυ, ενώ επί των δικών σας ημερών λειτουργούν από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα», τόνισε ο κ. Σαρακιώτης με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών να απαντά: «βεβαίως ήταν περισσότερα…», τασσόμενος παράλληλα κατά της ιδιωτικοποίησης!!!
Τα ως άνω ειπώθηκαν στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης για τη συστηματική υποβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Π.Ε. Φθιώτιδας εδώ και δύο περίπου χρόνια, ερώτησης που υπέβαλλε προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Καραμανλή ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης.
Ειδικότερα, κατά την πρωτολογία του ο Βουλευτής Φθιώτιδας, ανέφερε:
«Τα προηγούμενα χρόνια επί της διακυβέρνησης του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ξεκίνησαν, επιταχύνθηκαν και ολοκληρώθηκαν στη Φθιώτιδα μεγάλα έργα υποδομών και στον τομέα του σιδηροδρόμου. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα της δίδυμης σήραγγας Καλλιδρόμου, που είχε αποτελέσει ανέκδοτο στην Ευρωπαϊκή Ένωση για πολλές δεκαετίες, αλλά και η γέφυρα της Εκκάρας στο Δομοκό. Δυστυχώς όμως τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο έχουμε ένα πισωγύρισμα, αλλά ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί τα τελικά στάδια έργων τα οποία ήταν έτοιμα. Όπως η περίπτωση του σιδηροδρομικού σταθμού του Μώλου».
Στηλιτεύοντας τις μεγάλες καθυστερήσεις που σημειώνονται σήμερα, ο κ. Σαρακιώτης προσέθεσε:
«Σε σειρά κοινοβουλευτικών ερωτήσεων που έχουν κατατεθεί, μεταθέτετε την έναρξη της λειτουργίας του σταθμού στο Μώλο όλο και πιο πίσω. Θα αναφέρω μάλιστα, την απάντηση που έλαβα στις 29/04 του τρέχοντος έτους από το Υπουργείο σας, όπου παραδέχεστε ότι υπολείπονται μικρής κλίμακας εργασίες για την πλήρη ολοκλήρωσή του. Μεταφέρω την αγωνία και την ανησυχία τόσο των αυτοδιοικητικών, όσο και των πολιτών της περιοχής του Δήμου Καμένων Βούρλων για την άμεση λειτουργία του σταθμού, οι οποίοι και αναμένουν την απάντησή σας για το πότε θα ξεκινήσει».
Επιπροσθέτως, ο Βουλευτής Φθιώτιδας, έθεσε και το θέμα της μείωσης των δρομολογίων στο τμήμα Στυλίδα – Λιανοκλάδι, λέγοντας τα εξής:
«Τα προηγούμενα χρόνια από Στυλίδα έως το Λιανοκλάδι εκτελούνταν δρομολόγια από τις 5 το πρωί έως τις 11 το βράδυ, τα οποία και ένωναν τη Στυλίδα και την Ανατολική Φθιώτιδα, με τη Λαμία, το Λιανοκλάδι και εν συνεχεία την Αθήνα. Σήμερα, εκτελούνται δρομολόγια από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Για ποιο λόγο σταμάτησαν αυτά τα δρομολόγια και πότε θα ξεκινήσουν και πάλι;»
Κλείνοντας την πρωτολογία του, αναφέρθηκε και στην ένταση που έχει προκληθεί στην τοπική κοινωνία του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας και ειδικότερα στις περιοχές του Μπράλου, του Παλαιοχωρίου και της Δρυμαίας, επισημαίνοντας τα εξής:
«Εκτελούνταν τα προηγούμενα χρόνια 16 δρομολόγια, 2 καθημερινά και περισσότερα τις Κυριακές λόγω της τουριστικής κίνησης. Τώρα εν μέσω πανηγυρισμών ενημερωθήκαμε ότι θα επανέλθουν σε λειτουργία, μόλις 4, τα οποία σύμφωνα με τις καταγγελίες των κατοίκων δεν εξυπηρετούν καν τα γύρω χωριά και το Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας», ενώ ταυτόχρονα κάλεσε τον αρμόδιο Υπουργό να απαντήσει αν θα επανέλθει η λειτουργία των 16 δρομολογίων και πότε αυτό θα πραγματοποιηθεί.
Εξαιτίας της παντελούς έλλειψης συγκεκριμένων και σαφών απαντήσεων πάνω στα ερωτήματα που απηύθυνε, ο Βουλευτής Φθιώτιδας επέμενε ζητώντας τις διευκρινίσεις που απαιτούν οι πολίτες της περιοχής, λέγοντας τα εξής:
«Κε Υπουργέ, ζήτησα συγκεκριμένες ημερομηνίες. Μας ακούνε οι κάτοικοι της περιοχής, από τον Μπράλο, από την Αμφίκλεια, από τα Καμένα Βούρλα, από τη Στυλίδα και ζητούν να μάθουν: Πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία του σταθμού του Μώλου; Δεύτερον, τα δρομολόγια Στυλίδα – Λιανοκλάδι θα αυξηθούν; Ναι ή όχι και πότε; Από τα 4 που έχουν φθάσει στον Μπράλο τα τρένα, θα επανέλθουμε στα 16; Ναι ή όχι και πότε;», ενώ παράλληλα, έθεσε υπ’ όψιν του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών τόσο δημοσίευμα με τη χθεσινή κινητοποίηση των κατοίκων του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας, ενάντια στην απομόνωση την οποία βιώνουν και την επιστολή του Πολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου των Απανταχού Δρυμαιωτών, με την οποία εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους για τον αποκλεισμό τους.
Στην απάντησή του, ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλής, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι:
«Το 2016 ο κύριος συνάδελφος μας λέει ότι τα δρομολόγια ήταν πολύ περισσότερα στην περιοχή του. Ε βέβαια ήταν πολύ περισσότερα…»,
αναπολώντας τις εποχές που το καθεστώς λειτουργίας της εταιρείας ήταν διαφορετικό και αποφεύγοντας να δώσει οποιαδήποτε σαφή απάντηση στα ερωτήματα που υποβλήθηκαν από πλευράς του Βουλευτή Φθιώτιδας, βάζοντας έτσι τέλος στα δίκαια αιτήματα των κατοίκων και επισκεπτών της περιοχής, σχετικά με την επαναφορά και επέκταση, με βιώσιμα χαρακτηριστικά, του υφιστάμενου αριθμού των δρομολογίων, ώστε να καλύψει πολύ περισσότερες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.