Καμπάνια για τους χειμερινούς εναλλακτικούς προορισμούς και διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια ανά περιοχή προανήγγειλε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, μιλώντας στο Open τις προάλλες.
Αναφερόμενος στη στρατηγική προώθησης της χώρας, ο κ. Κικίλιας μιλησε για την συζητηση με τον ΕΟΤ, όπου αποφασίστηκε ένα μέτρο που ενδιαφερει ιδιαιτερα την περιοχή της Στερεας Ελλαδας΅
Συγκεκριμένα είπε ότι πρόκειται να πραγματοποιηθούν δύο καμπάνιες.
Μια πιο μικρή, πολύ νωρίτερα μέσα στο χρόνο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο, για τους χειμερινούς εναλλακτικούς προορισμούς. Και μια, νωρίς την άνοιξη. Στο θεμα εστιασε και σε συναντηση με την Πανελληνια Ομοσπονδια Ξενοδόχων , όπου ειπε οτι θα γινει καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό, με έμφαση στην ηπειρωτική Ελλάδα και τις ορεινές περιοχές και στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας των ξενοδοχείων που είναι ανοιχτά σε 12μηνη βάση
Εξέφρασε ακομα τη βεβαιότητα ότι την επόμενη χρονιά στην Ελλάδα θα υπάρχει τουρισμός από τον Απρίλιο και το Μάιο.
Επισης ανέφερε ότι θα ετοιμαστεί διάταξη προκειμένου τα ταβερνάκια να μην μπορούν να αλλοιωθούν, να αλλοτριωθούν και να εξαφανιστούν. «Αυτό είναι το χρώμα της χώρας μας. Είναι η εικόνα η οποία μαγεύει τους πάντες», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε και στα ζητήματα βιωσιμότητας.
«Ο επισκέπτης λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του εάν η χώρα είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν τα καταλύματα, τα ξενοδοχεία, είναι τέτοια που προστατεύουν το περιβάλλον, αν υπάρχουν υποδομές και ασφάλεια. Τα κερδίσαμε αυτά τα δύο τελευταία χρόνια με τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία, τα υγειονομικά πρωτόκολλα».
( Mε στοιχεια από το hotel-and-restaurant)
Καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό, με έμφαση στην ηπειρωτική Ελλάδα και τις ορεινές περιοχές και στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας των ξενοδοχείων που είναι ανοιχτά σε 12μηνη βάση προανήγγειλε ο Υπ. Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε σύσκεψη εργασίας που είχε χθες, μέσω τηλεδιάσκεψης, με το ΔΣ της ΠΟΞ