• Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
8 °c
Parnassos
10 ° Δε
10 ° Τρ
12 ° Τε
15 ° Πε
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
iparnassos
media
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
    • Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας
    • Δήμος Λεβαδέων
  • Φθιώτιδα
    • Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας
    • Δήμος Λαμιέων
    • Δήμος Λοκρών
  • Φωκίδα
    • Δήμος Δελφών
    • Δήμος Δωρίδας
  • Παρνασσός
  • Στερεά
  • Ελλάδα
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Άλλα Σπορ
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
iparnassos
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Άρθρα και απόψεις

Στο λιανεμπόριο τα ΄΄Made in Greece΄΄ κέρδισαν στο lockdown!

13 Φεβρουαρίου, 2021
σε Άρθρα και απόψεις
0 0
0
lianemporio_iparnassos
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ισχυρή πίεση σήμανε το 2ο lockdown για τα brands, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την έννοια ότι οι καταναλωτές συνηθισμένοι από τα προηγούμενα χρόνια συνεχίζουν να αναζητούν τις προσφορές των επωνύμων προϊόντων θυσιάζοντας μέρος από την πιστότητά τους σε αυτά.
Όταν το απαγορευτικό τέθηκε για δεύτερη φορά σε εφαρμογή φαίνεται ότι η πιστότητα μειώθηκε ακόμη περισσότερο, φαινόμενο που πιθανόν να ενταθεί λόγω των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας.

Οι προσφορές είχαν την τιμητική τους και στις δύο περιπτώσεις του γενικού απαγορευτικού, καθώς σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στράφηκαν στα προϊόντα που πωλούνταν με προωθητικές ενέργειες. Αυξημένο ήταν το ποσοστό των καταναλωτών που αποφάσισαν να δοκιμάσουν νέα brands κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown..

Οι ερευνητές παρατήρησαν επίσης ότι οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί στην επιλογή ελληνικών προϊόντων, με το 1/3 των καταναλωτών να οδηγούνται στο ράφι των εγχώριων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τα ελληνικά προϊόντα αξιολογούνται μεν ως περισσότερο ποιοτικά και ασφαλή σε σύγκριση με τα εισαγόμενα αλλά την ίδια στιγμή θεωρούνται ακριβότερα. Συγκεκριμένα, μόλις το 15,9% θεωρεί ότι τα made in Greece έχουν καλύτερες τιμές, αλλά το 51,1% τα θεωρεί ποιοτικότερα και το 33,1% ασφαλέστερα.

*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών. Επιστημονικός υπεύθυνος της έρευνας είναι ο Διευθυντής του εργαστηρίου, Προκόπης Θεοδωρίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ. Στην ερευνητική ομάδα συμμετείχαν οι Θεοφάνης Ζαχαράτος και Δημήτρης Γκίκας, υποψήφιοι Διδάκτορες του Τμήματος καθώς και η Δρ. Βασιλική Μπουκουβάλα, συνεργάτης του εργαστηρίου. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν 2.235 ερωτηματολόγια, ενώ το δείγμα αποτελούνταν από 37% άνδρες και 63% γυναίκες

Πηγή: FOODReporter /Της Χριστίνας Παπαγιάννη
ShareTweetSend
Παρακαλώ συνδεθείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση
  • Ταυτότητα
  • Διαφήμιση
  • Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης
  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Επικοινωνία
iparnassos_mainlogo

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Βοιωτία
  • Φθιώτιδα
  • Φωκίδα
  • Παρνασσός
  • Αθλητισμός
  • Πολιτισμός
  • Εκδηλώσεις
  • Οικο-περιβάλλον
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Άρθρα και απόψεις
  • Εκλογές ΟΤΑ 2023

nowtopia_mainlogo © 2020 - 2021 | Designed with 💗 by ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ

Καλως ορισες πισω!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας παρακάτω

Ξέχασες τον κωδικό σου? Εγγραφείτε

Δημιουργία νέου λογαριασμού!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για εγγραφή

*Με την εγγραφή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.
Ολα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Σύνδεση

Ανακτήστε τον κωδικό πρόσβασής σας

Εισαγάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.

Σύνδεση